Bine ati venit in magazinul nostru

GDPR

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

 

Denumirea operatorului de date cu caracter personal: SC PANAP SRL, Strada Cuza Vodă Nr.8 Solca-Suceava , www.phoner.ro

 

 

Îți mulțumim pentru interesul față de compania noastră și de produsele comercializate de noi. Când intri într-o relație de orice fel cu noi, ne încredințezi informațiile tale.


Scopul acestei Politici de confidențialitate este să îți explice ce date prelucrăm, de ce le prelucrăm și ce facem cu ele. Îți luăm în serios confidențialitatea și nu vindem niciodată liste sau adrese de e-mail. Fiind pe deplin conștienți de faptul că informațiile personale îți apartin, facem tot posibilul să le stocam în siguranță și să le prelucrăm cu atenție. Nu oferim informații unor părți terțe fără a te informa. Aceste informații sunt importante. Sperăm să le citești cu atentie.

 

 

Prezenta politică este în conformitate cu   Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulament GDPR)

 

Protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal este foarte importantă pentru societatea noastră , a caror date sunt specificate în secțiunea de contact și ne dorim ca dumneavoastră să fiți informat corespunzator cu privire la modul și scopurile în care  prelucreaza datele dumneavoastră cu caracter personal.

 

Scopul acestei Politici de Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (denumită în continuare „Politică de Confidențialitate”) este de a stabili măsurile tehnice și organizatorice adecvate și responsabilitatile angajaților societății noastre cu atribuții de prelucrare a datelor cu caracter personal și/sau, după caz, ale persoanelor împuternicite de societatea noastră, pentru îndeplinirea obligațiilor referitoare la garantarea și protejarea drepturilor și libertăților fundamentale ale persoanelor fizice, în special a dreptului la viața intimă, familială și privată, cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal. În cazul în care constatați orice erori intervenite în furnizarea datelor cu caracter personal care vă privesc, vă rugăm să ne informați în cel mai scurt timp posibil, folosind oricare dintre mijloacele indicate.

 

Acest site foloseste masuri de securitate împotriva pierderii, alterării sau folosirii greșite a informațiilor care se află în controlul nostru.

 

1.  Principiile prelucrarii datelor cu caracter personal


 1.1.  Datele cu caracter personal sunt prelucrate cu buna-credință și în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare.
 1.2.  Datele cu caracter personal sunt colectate în scopuri bine determinate, explicite și legitime, iar prelucrarea ulterioară nu va fi incompatibilă cu aceste scopuri.
 1.3.  Datele cu caracter personal sunt adecvate, pertinente și neexcesive prin raportare la scopul în care sunt colectate și ulterior prelucrate.
 1.4.  Datele cu caracter personal nu se stocheaza pentru o perioada mai lunga decât este necesar pentru realizarea scopurilor în care au fost colectate.
 1.5.  SC PANAP SRL a luat masuri tehnice și organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal împotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificării, dezvăluirii, accesului neautorizat sau oricarei alte forme de prelucrare ilegală, precum și cu privire la ștergerea sau rectificarea datelor inexacte sau incomplete din punct de vedere al scopului pentru care sunt colectate și pentru care vor fi ulterior prelucrate.

 

2.  Reguli generale

 

2.1.  Prezenta Politică stabilește măsuri tehnice și organizatorice implementate de societatea noastră, pentru îndeplinirea obligațiilor referitoare la confidențialitatea și securitatea prelucrărilor efectuate în cadrul activității sale. Prin cerinte minime de securitate și confidențialitate este avut în vedere un complex de măsuri tehnice, informatice, organizatorice, logistice și proceduri prin care se asigura un nivel minim de securitate al prelucrărilor.

2.2.  SC PANAP SRL a adoptat masuri tehnice și organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal împotriva distrugerilor accidentale sau ilegale, pierderii, modificării, dezvăluirii, accesului neautorizat sau oricarei alte forme de prelucrare ilegală.

2.3.  Pentru Îndeplinirea prevederilor legale aferente și în vederea satisfacerii cerințelor păstrării în siguranță a datelor și informatiilor, societatea noastră a elaborat și implementat măsuri organizatorice și tehnice orientate pe anumite direcții de actiune: identificarea și autentificarea utilizatorului; tipul de acces; colectarea datelor; executia copiilor de siguranța; computerele și terminalele de acces; sisteme interne de gestiune financiară  securizată; fișierele de acces; instruirea personalului; sistemele de telecomunicații; folosirea computerelor; imprimarea datelor.

 

3.  Categoriile de date cu caracter personal colectate


Datele cu caracter personal la care se face referire în prezenta Politică includ elemente de identificare, după caz, de tipul nume și prenume, numele și prenumele reprezentanților legali, telefon, adresa de domiciliu/ reședinta, adresa de e-mail, date bancare sau alte asemenea, care servesc la identificarea dumneavoastră sau a persoanelor care vă reprezintă ori pe care le reprezentați.

 

4. Scopul prelucrarii si destinatarii datelor cu caracter personal 


Colectam date cu caracter personal atât ca urmare a unei obligații contractuale și legale precum și în scop de publicitate și marketing.

 

4.1.  Ca urmare a unei obligatii contractuale/legale colectam urmatoarele tipuri de date personale si le folosim la:


Nume și prenume - avem nevoie de aceste date pentru livrarea produselor comandate precum și pentru emiterea de documente fiscale


E-mail  – adresa de e-mail o folosim pentru a vă confirma comanda, pentru a vă informa despre evoluția și starea comenzii dvs, pentru a vă trimite ofertele cerute de dumneavoastră. De asemenea adresa de e-mail o folosim pentru a comunica cu dumneavoastră pentru a vă rezolva o problema legată de achiziția produselor


Număr de telefon - pentru a vă putea contacta pentru confirmarea comenzii, pentru a vă putea oferi detalii cu privire la comanda, pentru a vă putea contacta în momentul în care comanda este completă sau aceasta este în curs de expediere către dumneavoastră. Va vom contacta pentru a grăbi rezolvarea unei probleme; comunicarea va fi înregistrata pentru a documenta problema dumneavoastră și rezolvarea ei. Pe numarul de telefon veți primim SMS-uri cu informații despre comandă sau oferta dumneavoastră.


- Adresa de livrare - avem nevoie de aceste date, pentru facturarea, livrarea și întocmirea documentelor fiscal anuale


- Cont bancar – pentru a returna contravaloarea banilor în cazul unui retur

 

Datele cu caracter personal menționate mai sus sunt colectate în vederea derulării obligațiilor contractuale (vanzarea de produse) precum și a unor obligații legale ce țin de aspectele fiscale și de livrare a produselor.
În plus societatea noastră colectează date cu caracter personal în cadrul activitații comerciale (de tipul : nume și prenume, adresa de email, număr de telefon ) în scop de promovare a produselor și serviciilor, în scopuri de marketing, publicitate, media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piață, de statistică, de urmărire și monitorizare a vânzărilor și comportamentul consumatorului. Asupra acestor date vi se solicită acceptul și aveti dreptul de a interveni asupra acestora conform mențiunlor de mai jos.

 

Datele dumneavoastră personale vor putea fi transmise autorităților în drept cu scopul verificării tranzacțiilor comerciale sau altor autorități în drept pentru efectuarea oricăror verificări justificate în baza legii. Datele furnizate sunt strict confidențiale. Societatea noastră se angajează în fața clienților săi să nu furnizeze aceste date unor terțe persoane sau companii , sub forma de baze de date (gratuit sau contracost) și să le utilizeze exclusiv în vederea derulării relației comerciale dintre părți. Colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal ale minorilor de către societatea noastră se vor face doar cu acordul explicit al părinților sau al altor reprezentanți legali.

 

Dezvăluirea datelor cu caracter personal către terți


Datele colectate sunt dezvăluite către terți numai în cazul în care societatea noastră este ținută de o obligație legală în acest sens. Orice dezvăluire către terți în alte condiții a datelor cu caracter personal va fi făcută numai cu acordul dumneavoastră expres, exprimat în prealabil.

Terții care au acces la datele personale ale dvs  ca urmare a unei obligații contractuale sau legale: sunt companiile de curierat și platformele de plata online: 

a. GLS Romania -  colaboratorul principal pentru prestarea serviciilor de curierat; către GLS Romania sunt transmise datele personale care sunt necesare prestării serviciilor de curierat. Aici se încadrează datele cu privire la adresa clienților (sat/oraș/județ/sector, strada, numărul, blocul etc.) și datele de contact ale acestuia (număr de telefon sau adresa de email). Aceste date vor fi transmise către firma de curierat doar în cazul în care clientul pleasează și confirmă o comandă înregistrată pe site-ul nostru, fapt prin care își manifestă acordul în privința prelucrării datelor personale în acest sens.
 
b. DPD Romania - colaborator secundar pentru prestarea serviciilor de curierat, utilizat pentru comenzile primite de către phoner.ro prin intermediul unor platforme de tip marketplace (ex. Emag.ro) care permit listarea și expunerea către vânzare a bunurilor noastre. Către DPD sunt transmise datele personale care sunt necesare prestării serviciilor de curierat. Aici se încadrează datele cu privire la adresa clienților (sat/oraș/județ/sector, strada, numărul, blocul etc.) și datele de contact ale acestuia (număr de telefon sau adresa de email). Aceste date vor fi transmise către firma de curierat doar în cazul în care clientul pleasează și confirmă o comandă înregistrată pe site-ul nostru, fapt prin care își manifestă acordul în privința prelucrării datelor personale în acest sens.
 
c. Euplatesc.ro -  EuroPayment Services s.r.l. este companie terță care prestează servicii de plați online. EuroPayment Services S.R.L. este certificată ISO/IEC 27001:2013 (Sistemului de Management al Securității Informației) și SR EN ISO 9001:2008 (Sistemului de Management al Calității). EuroPayment Services s.r.l. folosește datele cu caracter personal în următoarele scopuri:
– expedierea și facturarea produselor/serviciilor comandate de către dumneavoastră;
– efectuarea, procesarea și monitorizarea plății online;
– livrarea produselor/serviciilor comandate;
– rezolvarea anulărilor sau plângerilor referitoare la comandă, serviciile sau produsele achiziționate;
 – asigurarea securității tranzacției e-Commerce/plății online prin aplicarea de filtre antifraudă;
Datele cu caracter personal vor putea fi dezvăluite fără consimțământul dumneavoastră doar în caz de litigii/dispute privind fraudele la plata către următorii destinatari: Băncile implicate în procesarea plăților online, Organismele Internaționale de Carduri și Furnizori de servicii/produse. 
 
 
 

4.2.  SC PANAP SRL implementeaza intern campanii de newsletter, remarketing, publicitate

În cazul în care ne veţi furniza datele dvs. personale, le vom utiliza în general pentru a răspunde solicitărilor dvs., pentru a procesa comenzile dvs., pentru a vă intermedia accesul la informaţii specifice sau oferte, facturare. De asemenea, pentru a susține relația comercială cu dvs. Vă putem contacta în legătura cu o ofertă Phoner care vine în sprijinul nevoilor dvs. sau pentru a efectua sondaje de opinie online pentru a înțelege mai bine necesitățile clienților noștri. Dacă sunteți înscriși în sistemul de Newsletter veți primi pe e-mail informații comerciale privind ofertele noastre. Dacă alegeți ca datele dvs. personale să nu fie utilizate noi vom respecta opțiunea dvs. nu vindem și nici nu comercializăm în vreun alt fel datele dvs. personale către terți.

 

Abonarea și dezabonarea la newsletter


Abonarea și dezabonarea la newsletterul site-ului phoner.ro este gratuită și voluntară și implică acceptarea următorilor termeni de utilizare. Mesajele trimise nu sunt nesolicitate și oricând vă puteți dezabona urmând instrucțiunile din subsolul fiecarui e-mail. Mesajele trimise respectă Legea Comerțului Electronic în ceea ce privește comunicarea comercială, așa cum este ea stipulată de legislația românească și internațională.

 

Politica de Remarketing


În paginile website-ului http://www.phoner.ro/ , prin intermediul unei etichete pentru remarketing (remarketing tag) și a unui cod de conversie, primite de la Google AdWords, sunt colectate cookie-uri (număr ce identifică în mod unic un browser web de pe un anumit computer, nu o persoană). Eticheta pentru remarketing Google colectează cookie-uri în vederea afișării unor anunțuri în website-urile rețelei Google Display și în Google Search.


Când utilizatorii vizitează o pagina a website-ului care conține remarketing tag, cookie-ul browser-ului pe care îl folosesc este adăugat unei liste pentru remarketing. O listă pentru remarketing este un set de module cookie de utilizator, generate de una sau de mai multe etichete pentru remarketing.


Google AdWords folosește cookie-urile pentru a afișa anunțuri sponsorizate în website-urile rețelei Google Display și în Google Search utilizatorilor care au vizitat paginile website-ului http://www.phoner.ro/ .
 În cazul în care nu sunteți de acord cu utilizarea modulelor cookie de către Google, dezactivarea se poate face prin Managerul preferințelor anunțurilor.

 

Securitate


Pentru a proteja datele dvs. personale de distrugere accidentală sau ilegală, de pierdere sau alterare şi de accesul unor persoane neautorizate, Phoner utilizează măsuri de securitate tehnice şi organizatorice dintre care enumerăm:
             - accesul la baza de date se face doar pe bază de user și parolă ce sunt atribuite doar angajaților și sunt folosite exclusiv pentru exercitarea atribuțiilor de servici;
             - toți utilizatorii sunt obligați să păstreze confidențialitatea datelor la care au acces;
             - accesarea datelor se face doar de pe echipamentele societății;
             - la interval de o lună (30 zile) se face backup la baza de date.
             - printarea datelor este facută doar de la echipamentele societătii, de către angajați desemnați.

 

5.  Drepturile persoanelor ale căror date personale sunt colectate și/ sau prelucrate


Conform Regulamentului GDPR nr 2016/679UE , beneficiați de următoarele drepturi cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal care va privesc:


 5.1.  Dreptul de informare


 Aveti dreptul de a obtine de la SC PANAP SRL cel putin urmatoarele informatii, cu exceptia cazului In care sunteti deja in posesia  informatiilor respective:
 a)  identitatea operatorului si a reprezentantului acestuia, daca este cazul;
 b)  scopul in care se face prelucrarea datelor;
 c)  informatii suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor; daca furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie si consecintele refuzului de a le furniza; existenta drepturilor prevazute de prezenta lege pentru persoana vizata, In special a dreptului de acces, de interventie asupra datelor si de opozitie, precum si conditiile In care pot fi exercitate;
 d)  orice alte informatii a caror furnizare este impusa prin dispozitie a autoritatii de supraveghere, tinand seama de specificul prelucrarii.


 5.2.  Dreptul de acces la date


Aveți, de asemenea, dreptul de a obține de la SC PANAP SRL, la cerere și în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului că datele care vă privesc sunt sau nu sunt prelucrate de Societatea noastră.


5.3  Dreptul de interventie asupra datelor


Totodată, aveți dreptul de a obține de la operator, la cerere și în mod gratuit, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă legii, în special a datelor incomplete sau inexacte.


5.4  Dreptul de opoziție


În plus, aveți dreptul de a vă opune în orice moment prelucrarii datelor cu caracter personal care vă privesc, de către Societatea noastră.


5.5  Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale


Un alt drept de care beneficiati este dreptul de a cere si de a obtine retragerea/ anularea/ reevaluarea oricarei decizii care produce efecte juridice In privinta dumneavoastra, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii dumneavoastra, precum competenta profesionala, credibilitatea, comportamentul ori alte asemenea aspecte.


5.6  Dreptul de a vă adresa justiției


În acelasi timp, aveți, dreptul de a vă adresa justiției pentru apărarea oricaror drepturi garantate de lege, care v-au fost încalcate.

 

6.  Contact


Pentru exercitarea drepturilor menționate anterior sau pentru solicitări sau întrebări cu privire la prezenta Politică sau dacă aveți motive să credeți că orice date personale pe care le deținem despre dumneavoastră sunt incorecte sau incomplete, aveți dreptul să solicitați, să vedeți aceste informații, să le rectificați sau să cereți să fie șterse, să solicitati restricționarea prelucrării sau să vă opuneți prelucrării și de asemenea aveți dreptul la portabilitatea datelor . Pentru exercitarea acestor drepturi vă rugam să ne contactați la sesizari@phoner.ro / hello@phoner.ro  sau prin poșta, curier sau predare personală la sediul companiei din Str. Cuza Vodă,  nr. 8, Solca - Suceava între orele 8:00 - 17:00.
 
De asemenea puteți contacta Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal la www.dataprotection.ro  și puteți depune o plângere la ei.