Bine ati venit in magazinul nostru

Garanție

Toate produsele vândute pe pe acest site, sunt produse noi, însoțite de acte fiscale și se încadrează în cerințele privind garanțiile. Perioada de garanție și durata medie de utilizare a produselor este în funcție de tipul produsului și producător și este menționată în certificatul de garanție. În cazul nefericit al problemelor de service,  vă stam la dispozitie cu servicii de aducere la conformitate pentru produsele tale, atat pe durata garanției, cât și post garanție.
 

Nu se acordă garanție pentru următoarele produse: huse de telefon, folii de protecție display, suporți auto, adaptori sim, accesorii smartwatch.

 
Conform OUG 21/1992 (rep) si Legii 449/2003 modificată, asigurăm o garanție legală de conformitate de 2 ani de la data recepției produsului, cu excepția cazurilor în care durata medie de utilizare a produsului este mai mică de 2 ani. Aceste informații sunt menționate în certificatul de garanție care însoțește produsul. În cazul solicitării garanției, vom interveni în termen de 15 zile calendaristice de la data la care luăm la cunoștință situația, sau intrăm în posesia produsului, aducând la conformitate produsul în primul rând prin reparare utilizând doar piese noi, apoi prin înlocuire sau rezoluțiunea contractului dacă nu este disproporționată, dacă celelelte măsuri reparatorii nu au putut fi realizate, în fiecare caz fără plată. Garanția este prelungită cu perioada de timp ce produsul a staționat în service pentru reparații. Dumneavoastră în calitate de consumator trebuie să ne informați despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care ați constatat-o.  Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.
 

Recomandări privind ambalarea produselor pe care ni le trimiteți pentru asigurarea garanției

 
Echipamentele electronice comercializate de către societatea noastră sunt produse fragile și casante motiv pentru care, atunci cand ni le transmiteți, vă recomandăm sa le ambalați corespunzator astfel încat să ajungă intacte și în siguranță în posesia noastră. Nu sunteți obligat să păstrați ambalajul original pe perioada derulării garanției însa vă recomandăm sa fie împachetate și ambalate, astfel încat să nu existe posibilitatea deplasării echipamentului electronic în interiorul ambalajului.
 
Utilizează întodeauna ambalaje de dimensiuni adaptate mărimii și greutății produselor transportate. Produsele nu trebuie să se deplaseze în interiorul cutiei. Trebuie să existe un spatiu de 5-6 cm între produs și pereții cutiei, care să fie umplut fie cu folie, fie cu fulgi din polistiren, pentru a diminua socul în cazul unui impact. Umple spațiile libere cu fulgi din polistiren sau hârtie de ziar.
 
În cazul în care transporți mai multe produse într-o singura cutie, asigură-te că acestea sunt bine separate unele de altele prin ambalaje de protecție precum colțare din carton, polistiren, folie cu bule.
Folosește curele sau strapsuri pentru o mai bună sigilare a coletului.

 

 

Ambalaje recomandate

 

 
Cutie de carton presat, umplut cu fulgi de polistiren si sigilat cu folie protectoare
 
 Cutie din carton + folie cu bule, pentru protecție împotriva zgârieturilor, șocurilor.
 
Cutie din carton cu 3 sau 5 straturi + fulgi din polistiren pentru umplerea spatiilor goale + folie cu bule pentru protecție antișoc.
 
Plic antișoc (cu bule) pentru obiectele foarte mici.
 
Cutie de lemn umplută cu polistiren.    
 
Cutie de carton umplută cu placi din polistiren/ spumă expandată și fulgi din polistiren.
 
Pentru activarea garanției, cumpărătorul are obligația de a păstra certificatul de garanție, factura fiscală emisă de SC PANAP SRL și de a ne informa pe Phoner.ro despre orice tip de problemă întâmpinată în legătură cu produsele achiziționate. Notificările vor fi trimise către departamentul de sesizări al magazinului prin e-mail sau telefon. În urma sesizărilor făcute către magazinul nostru, veți fi contactat în cel mai scurt timp de către angajații noștri pentru soluționarea problemelor dumneavoastră.
 

 

Nu fac obiectul garanției:   

 
- Utilizarea în condiții normale a produsului
 
- Defectele cauzate de manevrarea brutală (defectele cauzate de obiecte ascuțite, de îndoire, comprimare sau cădere, etc.)
 
- Intervenții sau reparații efectuate de către persoane neautorizate sau care nu se află în colaborare cu magazinul Phoner.ro
 
- Distrugerea circuitelor interne datorită șocurilor de tensiune ale rețelei electrice
 
- Clientul nu se mai află în posesia documentelor care atestă achiziția produsului, în cazul de față factura emisă de către Phoner.ro și certificatul de garanție