Bine ati venit in magazinul nostru

Întrebări frecvente


 

 

 

De ce să mă înregistrez?

 

 

 


 

Calitatea de abonat îți permite accesul la o gamă completă de informații și servicii cu ajutorul cărora:

 

 

·   poți comanda orice produs doar printr-un singur click, fără a mai fi necesar să completezi mereu toate datele tale personale;

 

·   poți urmări starea comenzii tale, fără a mai fi nevoit să suni la Departamentul de Relații cu Clienții din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp și bani;

 

·   ai posibilitatea să acorzi rating produselor și să lași comentarii cu privire la produsele preferate;

 

·   poți primi informații personalizate în funcție de listele tale de produse și de cumpărături de pe www.phoner.ro;

 


 

 

 

Cum mă înregistrez?

 

 

 


 

În bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „Creaza cont” și completezi câmpurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail și alege-ți o parolă pentru noul cont. Apoi apeși butonul „Crează” și în scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la înregistrare.

 

 

 

Înregistrare cont - Pasul 1 - Creare cont

 

 

 

 

Înregistrare cont - Pasul 2 - completare informații

 

 

Se completează câmpurile formularului cu datele clientului. Câmpurile marcate cu "*" sunt obligatorii și sunt necesare pentru livrarea bunurilor achiziționate.

 

Comenzile înregistrate cu date incomplete sau eronate și neconfirmate de către client vor fi anulate!

 

 

 

 

 

Alternativa rapidă de autentificare - Facebook/ Google+

 

 

Autentificarea prin utilizarea contul de Facebook sau Google+ reprezintă o modalitate rapidă pentru a vă crea un cont pe Phoner.ro și este extrem de practică atunci când navigăm de pe mobil.

 

 

Phoner.ro recomandă verificarea datelor înregistrate după acest tip de autentificare pentru a fi siguri că informațiile sincronizate sunt corecte.   

 

 

 


 

 

 

Ce se intamplă cu datele mele personale?

 

 

 


 

Conform politicii de protejare a informațiilor, putem oferi terților anumite date generice conținute în formularul de înregistrare, dar nu informațiile personale de identificare, cu excepția cazurilor când acest lucru este acceptat explicit de tine sau în cazul în care acest lucru este necesar pentru a respecta legea și procedurile judiciare.

 

 


 

 

 

Cum efectuez comanda?

 

 

 


 

Prin intermediul magazinului poți comanda online, cu plată ramburs sau prin card, produsele pe care le dorești, făra a te mai deplasa. Astfel economisești timp și bani. Fiecare produs pe care dorești să-l cumperi, trebuie să fie adaugat în coșul tău de cumpărături. În dreptul fiecărui produs există un buton „Adaugă în coș” care îți va adauga produsul selectat direct în coșul tău de cumpărături.

Coșul tău de cumpărături actualizat permanent va apărea mereu în bara de meniu. Acolo poți:

·   modifica cantitatea fiecarui produs comandat;

·   vizualiza costul produselor alese;

·   scoate un produs din coș (apasand pe butonul roșu „X”).

În clipa în care dorești să finalizezi comanda, apasă butonul „Trimite Comandă”. Acest pas te va duce într-o fereastră în care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plată și de expediere a produselor. După completarea tuturor acestor informații, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odată completate, aceste date vor ramane înregistrate în contul tău și nu va mai fi necesar să le introduci din nou în cazul unei noi comenzi, decât dacă dorești să le schimbi (exemplu: o altă adresă de livrare).

 

 

Pasul 1 - Caută produsul dorit

 

 

Poți căuta produsul dorit utilizând prin introducerea denumirii acestuia în motorul de căutare sau poți naviga către produsul dorit prin utilizarea meniului magazinului care vă va direcționa către categorii de produse și subcategorii de produse.

 

 

 

 

 

Pasul 2 - Sortează/ filtrează produsele 

 

 

Dacă știți deja ce tip de produse vă interesează, Phoner.ro recomandă utilizarea filtrelor pentru a sorta produsele afișate. Puteți alege afișarea produselor în funcție de o gamă largă și bine stabilită de opțiuni, atribute și criterii de ordonare. 

 

 

 

 

 

Pasul 3 - Adaugă produsul în coș

 

 

Adaugă produsul în coșul de cumpărături prin selectarea butonului " Adaugă în coș" din pagina produsului. 

 

 

 

 

Pasul 4 - Continuă cumpărăturile / finalizează comanda

 

 

După ce produsul preferat a fost adăugat în coșul de cumpărături puteți opta pentru finalizarea comenzii sau vă puteți întoarce înapoi la cumpărături prin selectarea butoanelor de navigare care îndeplinesc aceste funcții. 

 

 

 

 

Pasul 4 - Coșul de cumpărături

 

 

Administrarea produselor din coșul de cumpărături

 

 

Coșul de cumpărături este prevăzut cu butoane care permit administrarea produselor din coș precum creșterea sau scăderea cantitățior comandate și eliminarea acestora din stoc. Pentru a modifica cantitatea se utilizează butoanele "+" și "-" sau pot fi introduse manual cantitățile dorite. Pentru a elimina din coșul de cumpărături produsele nedorite se va utiliza butonul "X".

 

 

Uilizarea cupoanelor de reducere

 

 

În coșul de cumpărături se vor adăuga cupoanele de reducere pentru a putea beneficia de discount-urile oferite de magazinul nostru. Pentru a putea folosi aceste cupoane este necesară activarea casetei  cu numele "Utilizează cupon de reducere", introducerea cuponului și confirmarea acestuia prin selectarea butonului "Adaugă cupon". 

 

 

Navigarea în coșul de cumpărături

 

 

După ce produsul preferat a fost adăugat în coșul de cumpărături puteți opta pentru finalizarea comenzii prin selectarea butonului "Pasul următor" sau vă puteți întoarce înapoi la cumpărături prin selectarea butonului "Continuă cumpărăturile". 

 

 

 

 


 

 

 

Pot comanda și prin telefon?

 

 

 


 

Comenzile pot fi plasate atât telefonic cât și pe pagina noastră de Facebook Phoner.ro dar numai în timpului programului afișat mai jos.

 

 

 

 

Program Luni - Vineri   Orele 10:00 - 16:00
Sediul Oraș Solca, Județ Suceava Strada Cuza Vodă, nr.8

Relații clienți

E-mail  hello@phoner.ro
Probleme/reclamații  E-mail

sesizari@phoner.ro 


0758746637

Telefon
 

 

 

 

 


 

 

 

Cum se procesează comenzile?

 

 

 


 

Comenzile sunt preluate și procesate în cel mai scurt timp posibil, fără a se depăși o zi lucrătoare de la primirea comenzii. În cazul unora dintre produse, este posibil ca intervalul de procesare al comenzii să necesite o durată de timp suplimentară.

 

Acestea sunt onorate în ordinea intrării, în limita stocului disponibil. Deși disponibilitatea fiecărui produs este verificată și actualizată zilnic, există totuși posibilitatea comandării unui produs care nu se mai află în stoc. În acest caz, în momentul preluării comenzii, veți fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea parțială a comenzii.

 

În situații speciale (precum perioade de vârf, vacanțe etc.) pot apărea întârzieri în operațiunile de prelucrare și livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate în weekenduri și în perioada sărbătorilor legale.

 

 


 

 

 

Care este valoarea minimă pentru care pot comanda?

 

 

 


 

Nu există o valoare minimă a comenzii, în schimb magazinul nostru își rezervă dreptul de a refuza comenzile ale căror informații sunt incomplete, eronate sau neconfirmate de către client.

 

 


 

 

Dacă prețul afișat este diferit de prețul real?

 

 


 

Prețurile produselor de pe site-ul nostru sunt exprimate în Lei, nu conțin costuri ascunse și sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere.

 

Dacă ai comandat un produs cu prețul afișat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda în noile condiții.

 

 


 

 

 

Cum achit comanda efectuată?

 

 

 


 

Înainte de înregistrarea comenzilor pe site-ul magazinului nostru, coșul de cumpărături va calcula și va afișa exact valoarea produselor și cheltuielilor pentru transportul coletului.

 

Pentru produsele achiziționate de pe www.phoner.ro plata se poate efectua prin modalitatea ramburs dar și online utilizând cardul bancar.

 

1.   Modalitatea de plata în numerar/ ramburs se face la livrarea/ ridicarea coletului, dacă alegi livrarea prin curier rapid sau ridicarea personală de la sediul magazinului nostru. 

 

2.   Plata online cu cardul bancar se va efectua prin intermediul procesatorului de plăți online "Euplătesc".

 

    Comenzile achitate online a căror valoare este de cel puțin 75 de Lei vor beneficia de transport gratuit.

 

 

 


 

 

 

Cum se face livrarea și care sunt costurile de livrare?

 

 

 


 

Phoner.ro livrează în toată țara prin serviciul de curierat rapid al GLS Romania, într-un interval aproximativ de  24 - 48 de ore de la confirmarea comenzilor.

 

Phoner.ro oferă clienților trei modalități prin care aceștia pot beneficia de transport gratuit. În cazul comenzilor care îndeplinesc cel puțin una din cele trei condiții enumerate mai jos, transportul va fi gratuit:

 

1. Valoarea totală a coșului de cumpărături depășește 150 de Lei.

 

2. Coșul de cumpărături conține cel puțin două produse, indiferent de valoarea acestora.

 

3. Plata comenzilor se efectuează online, iar valoarea coșului de cumpărături este de minim 100 de Lei. 

 

 
Pentru comenzile care nu îndeplinesc condițiile necesare pentru acordarea transportului gratuit, costurile de livrare sunt de 15 Lei, fără costuri pentru kilometri suplimentari, într-un interval de aproximativ 24 - 48 de ore de la confirmarea comenzii.

 

Pe colet vor fi trecute datele tale de contact, necesare în cazul în care curierul nu poate ajunge ușor la destinația menționată. Este așadar important să ne comunici în formularul de comandă, un numar de telefon la care curierul să te poată contacta înainte de livrare.

 

 

 

 


Situațiile de urgență majoră precum: condiții meteo extreme, blocaje rutiere și accidente sau alte situații speciale care privesc strict programul de muncă al firmei de curierat, pot produce decalaje ale intervalului de livrare, iar soluționarea lor nu intră în sfera de atribuții a magazinului nostru.     


 

 

 

 

Program Luni - Vineri   Orele 10:00 - 16:00
Sediul Oraș Solca, Județ Suceava Strada Cuza Vodă, nr.8

Relații clienți

E-mail  hello@phoner.ro
Probleme/reclamații  E-mail

sesizari@phoner.ro 


0758746637

Telefon